KAZU “Come Behind Me, So Good!”

Daito Manabe (Rhizomatiks)+Kenichiro Shimizu (PELE)
26/11/2020 28/11/2020
  • Plaats : Théâtre de Liège en ligne

‘Come Behind Me, So Good!’ is the third track taken from KAZU’s debut solo album ‘Adult Baby’.

Out now on vinyl, CD and digital – https://adult-baby-records.lnk.to/AdultBabyID

 

Choreographer:MIKIKO (ELEVENPLAY)

Dancer:ELEVENPLAYKOHMEN/SAYA/KAORI/MARU/EMMY/YU/SHOKO/NANAKO/MAI

Technical Director:Motoi Ishibashi (Rhizomatiks)

Drone Pilot:Yuhki Endoh (HEXaMedia Inc.)

Second Operator:Genki Okamura (HEXaMedia Inc.)

4D Views:Crescent, inc.

3D Scan :Katsuya Tsukui,Yusuke Hayashi (Picture Element)

CG Supervisor:Yuki Hirakawa(+Ring)

Effects Supervisor:Kenta Katsuno,Takeshi Ozaki(+Ring)

Digital Artist:Kenta Hasegawa,Takahiro Morozumi(+Ring)

CG Producer:Toshihiko Sakata(+Ring)VFX Artist,

Compositer:Shunsuke Kakuuchi

Match Move:Yasuhiro Kato

Colorist:Ben Conkey(TOKYO)

Technical Support:Muryo Homma (Rhizomatiks)

Costume:Shinichi Miter

SAQULAI,Inc

Hair Make:Yayoi Kikuchi (Hitsuji)

Producer:Takao Inoue (Rhizomatiks)

Production Manager:Kahori Takemura (Rhizomatiks)

Location Scout : Hikaru Harada

Production Coordinator:Rina Watanabe (Rhizomatiks)

 

Song credits: Music by Kazu Makino

(P) & © 2019 Adult Baby Records

‘Come Behind Me, So Good!’ is the third track taken from KAZU’s debut solo album ‘Adult Baby’.

Out now on vinyl, CD and digital – https://adult-baby-records.lnk.to/AdultBabyID

 

Behind the scenes Credits

Behind The Scene Videographer:Muryo Homma (Rhizomatiks)

Behind The Scene  Editor:Takashi Ninomiya

Illustration © 2019 Ponderosa Music Records

Tarifs

  • Gratuit
IMPACT

Passengers

26.10.2024 16.11.2024
Esplanade des Guillemins
IMPACT

A chair for co-responding

02.11.2024 05.11.2024
Société Libre d'Emulation
IMPACT

Hyperborée

02.11.2024 16.11.2024
Overflow Gallery
IMPACT

The Tides of Times

03.11.2024 15.01.2025
Chapelle
IMPACT

L'Âge d’or

05.11.2024 09.11.2024
Médiacité Shopping
Aan het begin van de 21e eeuw wordt de meerderheid van de wereldbevolking nog steeds gedreven door de illusie van een Gouden Tijdperk, de utopie van oneindige groei die v…
IMPACT

L’invisible n’est pas inexistant

05.11.2024 07.11.2024
Salle de la Grande Main
Met behulp van een verbazingwekkend scenisch apparaat, dat werkt op zwaartekrachtenergie en onvermoede dramaturgische paden biedt, roept het gezelschap Venedig Meer op he…