Programma
Filter:
T’façon on est en 2012
Een knallende choreografie over onze ongelukkige drang om te vechten.
Kassia Undead
Een reis door een middeleeuwse esthetiek, geïnspireerd op Byzantijnse liturgische gezangen
Hofstade [Diptyque Écume]
Een nep-piratenboot op een kunstmatige zee, op zoek naar échte dromen
Toi, Moi, Nous… et le reste on s’en fout !
Oorlog, een paar brieven, en heel veel liefde
Quelques rêves oubliés
Een trein in de nacht, drie dolende zielen, een betoverende sfeer en een paar vergeten dromen
Iphigénie à Splott
De antieke mythe van Iphigénie, verplaatst naar de achterbuurten van Cardiff
Les Enfants de la Vallée
Een verhaal dat het woord geeft aan de stille getuigen van de overstromingen van 2021
Dämon – El funeral de Bergman
Een radicale en onvergetelijke theaterervaring, waar kunst, obsessie en catharsis samensmelten
Par grands vents
Een ademtocht van menselijkheid tussen de puinhopen van het verleden
L’Hôtel du Libre-Échange
"Veiligheid en discretie! Hôtel du Libre-Échange, 220 rue de Provence! Aanbevolen voor gehuwde stellen... samen of apart!"
Je t’aime plus loin que toi
Wat als het podium uiteindelijk het vrolijkste speelterrein is?
Notte Morricone
Een choreografische verkenning van de muzikale werelden van Ennio Morricone
Last and first men
En s’inspirant du roman d’Olaf Stapledon, Neon Dance explore les futurs possibles de l’humanité, mêlant danse, musique et cinéma.
Antigone Sr. Twenty Looks or Paris is Burning at The Judson Church (L)
Een dansreis van het oude Griekenland tot het New York van de jaren '70
Muerta de Amor
In zijn nieuwste creatie duikt de Spaanse choreograaf Manuel Liñán in de diepe lagen van verlangen, vlees en verbondenheid
Le Tremblement du monde – Un oratorio pour toutes les humanités
Tussen muzikale lezing en politiek stand-up: een onderdompeling in het werk van Édouard Glissant
Une traversée
Wat als de verbeelding het krachtigste wapen was tegen de chaos van de wereld?
The Dog Days are over 2.0
Tien jaar na de creatie van zijn doorbraakvoorstelling The Dog Days are over, brengt Jan Martens dit werk opnieuw tot leven met een nieuwe generatie dansers
Kheir Inch’Allah
Een intieme monoloog over identiteit, vaderliefde en zelfontdekking in een wereld in beweging
Pagina 1 op 1